Keyword Mapping چیست

Keyword Mapping چیست؟

Keyword Mapping در ساده­ ترین شکل آن چارچوبی است برای کلمات کلیدیِ که شما آن­ها را به عنوان هدف

برای نشان دادن ساختار سایت خود انتخاب کرده­ اید.

تحقیقات نشان می­ دهد که هدف نهایی از Keyword Mapping این است که شما متوجه شوید

کدام صفحات سایت به بهبود نیاز دارند، چه محتواهایی نوشته شوند و کجا شما می­توانید برای جذب ترافیک بیشتر،

صفحات جدید اضافه کنید؟

از کجا باید شروع کرد؟

  • برای تعیین مجموعه ­ای از کلمات کلیدی از یک عبارت برای جستجو شروع کنید.

در فاز اول هدف شما جمع ­آوری تعداد کافی از کلمات کلیدی است که می­ خواهید تا سایت شما به وسیله آن­ها

در صفحات جستجو ظاهر شوند. به چیزی خارج از چارچوب سایت فعلی­تان فکر کنید و به چیزی فراتر از کلمات کلیدی

که در حال حاضر به واسطه ­­­­­­­ی آن­ها رتبه­ بندی می­ شوید فکر کنید، خصوصاً آن دسته از کلمات کلیدی که رقبایتان

برای سئوی سایت از آن استفاده می­کنند.

منظور این است که با کلمات موجود در عبارت جستجو بازی کنید.

مثال:

Caspian beach hotel

Hotels in Caspian beach

Hotels Caspian beach

  • گروهی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به سوال مخاطب پاسخی مشابه می­ دهند.

زمانی که شما مجموعه­ ای از کلمات کلیدی دارید چیزی که باید به آن فکر کنید قصد و هدف مخاطب است.

هدف ما این است که مجموعه­ ای از کلمات داشته باشیم که به سوالات مختلف مخاطب، پاسخی یکسان دهد.

برای تحقق این هدف با کلمات کلیدی مشابه و مترادف شروع کنید.

با ادامه­ ی این روند و افزودن به جزئیات کلمات کلیدی به دسته­ بندی­ های جدیدی از کلمات دست خواهید یافت.

  • URLهای بالقوه ایجاد کنید و مطابق با آن کلمات کلیدی داشته باشید.

این مجموعه­ ای از کلمات کلیدی شماست که سازماندهی شده است و می­ خواهید با تمرکز بر کاربرد هر مجموعه

از کلمات کلیدی روی عینیت بخشیدن به ساختار سایت و صفحات بالقوه تمرکز کنید.

و این کار به شما در طراحی یک مسیر منطقی هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو کمک خواهد کرد

و در نهایت شانس بهبود رتبه­ ی سایت شما را افزایش خواهد داد.

  • در نهایت از مجموعه کلمات کلیدی برای خلق URLهای بالقوه و محتوایی که از جلسات طوفان فکری ناشی شده است، استفاده کنید.

یکی از بهترین چیزها در رابطه با Keyword Mapping این است که باعث می­ شود تا شما به صفحات سایت

از نظر تِم و محتوا فکر کنید – در حقیقت به شما کمک خواهد کرد تا تشخیص دهید که کدام واژگان URLهایی عالی

خواهند ساخت و کدام واژگان اگر برای استفاده در تولید محتوا به عنوان پست وبلاگ استفاده شوند، بهتر خواهد بود.

منظور این است که بهتر است تا از بعضی از عبارات برای تولید یک محتوا استفاده کنید.

زمانی که پروسه­­­­­­­­­­­­­­­ ی Keyword Mapping کامل شد، تولید صفحات بهینه شده­ ی بیشتر را شروع کنید.

و تقویمی برای یادآوری­ های مجدد داشته باشید.

مواردی که قبلاً هدف­گذاری نکرده بودید یا متوجه شده­ اید که اگر مخاطبان در مورد آن­ها سوال بیشتری داشته باشند،

می ­توانید به آن پاسخ گویید را پیدا کنید.

 

Keyword Mapping راهی عالی است برای اینکه مطمئن شوید برای مخاطبانی که وارد سایت شما می­ شوند

ارزشی را که در جستجوی آن هستند، فراهم می­ کنید. همان چیزی که موتورهای جستجو هم عاشقش هستند!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *